huis-Digitale technologie-E-books-Digma's populaire e-boekrecensie

Digma's populaire e-boekrecensie

E-books van de fabrikant Digma staan ​​bekend om de standaardset functionaliteit die wordt gepresenteerd in de budgetprijscategorie. Boekmodellen worden in China geassembleerd, de focus ligt op schermkwaliteit, identiteit met standaard papieren boeken. Actief gebruikte technologie E-lnk. Standaard worden e-books geleverd met een ingebouwd geheugen van 4-8 GB, desgewenst kunt u een geheugenkaart toevoegen en de functionaliteit van de apparatuur uitbreiden. Elk apparaat zorgt voor extra verlichting, wat belangrijk is bij het gebruik van een boek in een slecht verlichte kamer, op straat.

Beoordeling van de beste e-books van de fabrikant Digma

Model Digma s683g

Digma s683g

Het apparaat wordt beschouwd als een van de meest relevante en betrouwbare in de bijgewerkte lijn van 2018. Bevat alle noodzakelijke functionaliteit die u kunt gebruiken om overal boeken te lezen. Het heeft interessante kenmerken waarmee u eenvoudig alles wat u nodig heeft aan de gebruiker kunt aanbieden. Dit verwijst bijvoorbeeld naar een hoogwaardig ingebouwd scherm met extra achtergrondverlichting. Deze oplossing is gemaakt op basis van de nieuwe E-ink technologie, waarmee u de indruk kunt wekken van een echt papieren boek, dat in handen is van de gebruiker.

De ontwikkeling van Digma s683g onderscheidt zich door de aanwezigheid van hoogwaardige paging buttons, waarmee je gemakkelijk door het boek navigeert met een krachtige processor (processorfrequentie van 600 MHz). De batterijcapaciteit is 1500 mAh, er is een extra slot voor microSD-kaarten.

Prijs - 100-120 cu

Model Digma e61m

Digma e61m

Het behoort tot het aantal ontwikkelingen dat het bedrijf in 2018 heeft uitgebracht en vol vertrouwen de e-bookmarkt verovert. Het combineert optimale eigenschappen, heeft een hoge kwaliteit en dit alles is beschikbaar tegen een relatief lage prijs. Het belangrijkste dat zich richt op de Digma e61m is het scherm, dat echt indruk maakt met zijn functies en mogelijkheden. Het is gebaseerd op de populaire E-Ink-technologie, die het zo dicht mogelijk bij een papieren boek brengt en het voor elke specifieke gebruiker aanpast. Het heeft de ontwikkeling van handige knoppen voor het scrollen van pagina's, wat ons in staat stelt om het creëren van optimale omstandigheden voor iedereen te garanderen.

Bovendien is het de moeite waard om zo'n voordeel van het Digma e61m e-book te benadrukken als een krachtige processor met een klokfrequentie van 600 MHz. De maximale hoeveelheid geïnstalleerde geheugenkaart is 32 GB.

Prijs 120-130 cu

Model Digma e634

Digma e634

Met het apparaat kun je alles rationeel gebruiken ebook lezer en wordt de optimale metgezel voor elke potentiële gebruiker. Een redelijke prijs is een belangrijk voordeel dat elke koper zich kan veroorloven. Het beschikt ook over een ruime batterij, ongeveer 1500 mAh, evenals een sleuf voor het ontvangen van geheugenkaarten.

Waarom deze Digma e634 kiezen? Het maakt gebruik van de nieuwe E-lnk-technologie, waarmee u elk e-boek kunt lezen en dit proces uiterst plezierig zult maken. Door het verhoogde contrast komt de toon van het scherm zo wit mogelijk over. De contouren van individuele letters worden duidelijker, wat zorgt voor gemakkelijk lezen gedurende een lange periode zonder dat de achtergrondverlichting van het apparaat hoeft te worden aangesloten. In feite is Digma e634 een soort kwaliteitspapier met duidelijke letters erop.

Het apparaat ondersteunt de formaten die het meest worden gevraagd door ontwikkelaars van e-books, in het bijzonder zijn er vier beeldformaten beschikbaar. Er is een goed ontworpen navigatie door de menusecties, je kunt snel pagina's omslaan. Bovendien zijn er speciale mechanische knoppen aan de voorkant van dit apparaat. Het totale gewicht is binnen 152 gram.

Prijs - 130-140 cu

Digma x600 model

Digma x600

Het model behoort tot een van de meest vooruitstrevende ontwikkelingen van het bedrijf, die in 2018 het licht zag. Een onderscheidend kenmerk is een hoogwaardig touchscreen met een diagonaal van 6 inch. Met een capacitieve batterij (1500 mAh) kunt u door ongeveer 5000 pagina's van een boek bladeren zonder dat u extra hoeft op te laden. Naast andere kenmerken wordt een zwart-wit beeld opgemerkt, daarnaast is er een optie voor achtergrondverlichting van het scherm. Het ingebouwde geheugen is 4 GB, u kunt optioneel een geheugenkaart installeren. De ontwikkelaars voorzien ongeveer 14 tekstindelingen en 4 afbeeldingsindelingen. De koffer is gemaakt van hoogwaardig kunststof.

Visueel zal de Digma x600 u verrassen met vloeiende lijnen, een uitstekende frame-oplossing. Het is een ideale optie voor elke gebruiker die een werkende "lezer" nodig heeft in de metro, trein, minibus.

Prijs - 100-120 cu

Digma r652 Model

Digma r652

Ontwikkeling zal zijn rechtmatige plaats innemen tussen de gadgets van elke fan van elektronische boeken. Het zal een onmisbare oplossing worden in geval van reizen, het zal u toelaten om onderweg plezier te hebben. Het is klein van formaat, je kunt het gebruiken om het overal te lezen waar zo'n behoefte zich voordoet. Het model wordt gepresenteerd met een zes-inch scherm, waarvan de resolutie is ingesteld op 800x600. De indicator is hoog genoeg om afbeeldingen met een hoge resolutie te bieden, zodat u boeken, foto's, afbeeldingen en nog veel meer kunt bekijken. Het Digma r652-model kan ongeveer 13 tekstformaten reproduceren, evenals talrijke archieven, grafische bestanden, waarvoor ook hun afzonderlijke formaten worden gepresenteerd.

De fabrikant biedt 16 grijstinten, waardoor de apparaatinstellingen uitsluitend voor uw ogen worden geoptimaliseerd.

Prijs - 100-120 cu

Digma r676 Model

Digma R676

Het apparaat heeft zo'n belangrijk voordeel als een aanraakgevoelig touchscreen. Het heeft een ergonomisch ontwerp, waardoor u met slechts één klik op de gewenste knop over het scherm kunt bewegen. Het voorpaneel bevat uitsluitend knoppen die verantwoordelijk zijn voor het omslaan van pagina's, maar je kunt hiervoor ook een speciaal touchscreen gebruiken. Het apparaat heeft een indrukwekkende dikte, de parameter is slechts 9 millimeter en het gewicht is niet meer dan 172 gram.

Het achterpaneel is bovendien uitgerust met het populaire "Soft Touch" -oppervlak, wat bijdraagt ​​aan het betrouwbaar vasthouden van het boek in handen.

Prijs - 130-150 cu

Digma T646-model

Digma T646

Digma T646 e-book is een optimale combinatie van hoogwaardige behuizing, scherm en betaalbare kosten. Het touchscreen heeft een diagonaal van 6 inch en een resolutie van 1024x758. Grijstinten traditioneel 16, waarmee u eenvoudig hoogwaardige beeldaanpassingen kunt uitvoeren. De fabrikant heeft een kwaliteitsprocessor geleverd met een frequentie van ongeveer 600 MHz. Het ingebouwde geheugen in dit model is gemarkeerd als 4 GB, maar u kunt een geheugenkaart toevoegen met een capaciteit van niet meer dan 32 GB. Er zijn 16 verschillende formaten tekstmateriaal en 4 beeldformaten.

Voordelen! Van bijzonder belang is de analyse van de bruikbaarheid van deze gadget. Het boek ligt zo comfortabel mogelijk in de hand en wordt een onmisbare oplossing om in de natuur te lezen, onder alle andere omstandigheden.

Prijs - 120-140 cu

Model Digma R659

Digma r659

Het boek is een ideale technische oplossing die de gebruiker onbeperkte functionaliteit kan bieden met betrekking tot het lezen van elektronische boeken. Het toestel is voorzien van een 6 inch touchscreen, met een resolutie van 1024x758 pixels.Het bevat ook hoogwaardige achtergrondverlichting, waarmee u gemakkelijk en comfortabel de boeken kunt bekijken die u nodig hebt bij slechte lichtomstandigheden. Het model draait op een processor met een frequentie van 600 MHz, waardoor je snel elke pagina kunt openen en scrollen.

Het downloaden van een bestand gebeurt vrijwel direct, de gebruiker hoeft geen extra moeite te doen om alternatieve methoden te vinden. Het geheugen is 4 GB, uitbreidbaar tot 32 GB.

Prijs - 130-140 cu

Model Digma E63S

Digma e63s

Het apparaat positioneert zichzelf als een ontwikkeling van de bijgewerkte 2018-lijn. Het bevat de maximale set functies die nodig zijn voor het meest comfortabele lezen en dit alles tegen een redelijk redelijke prijs.

Het beschikt over een goed ontworpen scherm, handige knoppen om door pagina's te bladeren, evenals een krachtige processor met een frequentie van 600 MHz, een ruime batterij.

Prijs - 140-160 cu

Model Digma R62B

Digma r62b

Het is een geweldige reisgenoot voor elke gebruiker en helpt je om je tijd zo productief mogelijk op de weg door te brengen. Met zo'n compact apparaat kun je jezelf gemakkelijk vinden, waar je ook bent.

Het model is uitgerust met een scherm met een resolutie van ongeveer 800x600 pixels, dat zo hoog is gepositioneerd, dat een uitstekende helderheid van elk beeld garandeert. Bevat de mogelijkheid om te werken met 13 tekstformaten.

Prijs - 120-140 cu